15 October 2009

Arif ICT

Aku cukup berminat dengan kemajuan teknologi komputer yang membawa perubahan dari masa ke semasa. Malah setiap pagi melalui radio aku tidak terlepas peluang untuk mengikuti Segmen Arif IT malah aku sungguh mengkagumi sdr Azli Paat seorang yang tidak kedekut ilmu dan sanggup berkongsi maklumat ICT walau pun ketika berada diluar negara. Maklumat dan tunjuk ajarnya tetap keudara melalui radio. Dari nada suaranya aku dapat meneka yg beliau seorang yang peramah..aku suka dengar perbualannya sebiji-sebiji..

Disini aku mohon keizinan sdr Azli Paat utk aku share maklumat ICT ini melalui Ariff IT utk kawan dan rakan yg berjaya mengunjungi blog aku yg tak sptnya ini..hu..hu..

1 comment:

  1. Bagus gak blog mu. Simple and kemas. kalau nak tambah jam ke, kalendar ke apa2 ke, mu lawat blog Alhabib. Ada mcm2 widget yang mu leh tambah bagi molek blog mu tuh.... hehe. terai laa.
    Oh ya, aku dah jadi follower blog mu!

    ReplyDelete